Saturday, February 18, 2012

咖啡之旅第一站:Blue Bottle Coffee

2012-02-17 (Friday)
 

今日又同兩個buddies 出街喇

前幾日朝早睇報紙見到佢介紹d cafe
正呀 岩哂我同兩個buddies
 

今日就同兩個buddies 去潮聖啦!


第一站我地去Blue Bottle Coffee




blue bottle 係由san fran 黎既
我spring break 去san fran 時可以去試下佢果d有無分別喇呵呵


前面係賣coffee; 後面係lab
磨咖啡豆; train staff etc




全部decor 都好木 我好鍾意呀




不過坐既地方就唔夠舒服
得一大張木木台
同埋我地發現黎既人全部都係to go
或者買杯espresso 好快飲完就走
 




佢好多equipment 都係來自日本


其他人就好快走
我地坐左好耐慢慢嘆呀:)


我個廢左一半既相機影到呢張真係好好彩
(kit lens 有事唔可以晌強光/sunlight 下影相)
上次去highline 出事 傷心死我


好彩ken 有相機~~






之後我地就漫遊williamsburg

GO TO>>> 
漫遊Willamsburg


No comments:

Post a Comment