Tuesday, February 14, 2012

重新品嚐Penelope

(yahoo 你又係咁食相呀)

2012-03-13 (Tuesday)
今日五個鐘BREAK 有飯局
 

上次自己一個黎既時候係十分之唔快樂
今次黎係要用D 開心既回憶蓋住果D 唔開心既!:D同時亦要重新好好品嚐下呢度既食物


我地嗌既全部都係包
(因為呢間餐廳出名係SANDWICHES)
呢個spinach dip 好食呀!
如果再多d spinach 會更加好喇hehe


其實今日出黎係半farewell kenken
一來我上次講過下次要同佢約埋其他人再黎食
二來今次係阿維同rita 最後一次見佢

呢餐飯食得好開心!!!! 好多笑料hehe
我既目標順利達到喇:D


阿維既傑作
佢話d 刀叉同napkins 係咁樣包住俾我地
我地俾錢時都應該要咁樣包返住俾佢地wor~ 




位於29th street  (定28th, 唔記得左) and lexington ave




晌條街度不停影相係我地既其中一個動作
晌香港有時真係唔多敢
人來人往 我地咁樣停晌路中心影相實俾人"jip" 我地呀






No comments:

Post a Comment