Saturday, February 18, 2012

咖啡之旅第二站:Toby's Estate Coffee

BACK TO>>> 漫遊Willamsburg



行到倦倦地我地又坐低飲咖啡
咁岩AM 介紹既CAFES 入面仲有一間晌呢個AREA


Toby's Estate Coffee


呢度人比BLUE BOTTLE 多
因為佢有地方俾客人歇
有SOFA 又有木木台


而且裝潢好得!
我超鍾意佢架上果D 裝飾品
好懷舊好正
下次再去時帶埋個新鏡頭去影個夠:D


繼續LATTE 同埋嗌左個APPLE TART 咁上下既野
(隔左差唔多成個月 已經唔記得哂D 名..)


KEN 既ESPRESSO




呢度好舒服 我一定會再返黎!!


呢個CHUBBY 日本BB女我望左佢好耐
偷影左好多張相
好得意呀~~~~~~~


有質素既咖啡加D 奶打得好先會有呢D 一層層既效果


靚!!!!!!


同BLUE BOTTLE 一樣佢都有自己既LAB 去研製咖啡









周圍行多陣我地諗下去邊度DINNER
(係, 岩岩飲完咖啡果頭就去食野)
好無主見同諗頭既我地又返ST MARKS 食日本野.....

途經呢D 蛋糕 好靚呀hehee


短期內都唔同你地再食日本野喇! 好悶呀大佬~~


No comments:

Post a Comment