Friday, February 10, 2012

Restaurant Week

2012-02-09 (Thursday)
呢個五小時break 同左phibbie 去City Crab 食lunch
因為係restaurant week 呀!
連埋tax USD30 食左3個courses

有好好味既mussels


我叫既fish napoleon


phibbie 叫既stuffed lobster


呢個cheesecake 不得了
好味到飛起哈哈哈


今日正踏入每月最唔舒服果幾日既首天
所以我塊面比平日睇落更無血色呀/.\


sorry 今日真係不在狀態所以無乜點講野!

結果後面仲要走堂返屋企休息
因為我有差d 晌subway 暈低既經驗
所以我唔敢到最last minute 先返屋企
因為果次真係嚇親唔少人, 包括我自己!!!

No comments:

Post a Comment