Tuesday, January 31, 2012

WEST SIDE。姨媽生日飯

2012-01-31 (Tuesday)

本SEM 第一個五小時BREAK
約左最最最得閒果個食晏


今日去左WEST SIDE
盲中中求其走入一間嘆返個BRUNCH 先



PROTABELLO BENEDICT!


KEN 呢個係素BURGER 哈






今日天氣超好!
所以我地都周圍行到........ 腳都軟


其實我地仲為左送俾大家男女朋友份情人節禮物
佢就係我LONG-D BUDDY 喇哈哈
我就有哂IDEA 喇.. 佢就技窮
到我拍左6年拖時我會唔會又技窮架-__-


2012-02-02 (Thursday)
今晚去姨媽餐生日飯


食完呢個人想唱K


但其實我地兩個好眼訓.......
JET LAG 仲有呀......




No comments:

Post a Comment