Friday, January 27, 2012

龍。年初五:最後一天

2012-01-27 (Friday)
今日係last whole day 聽日就要返去喇嗚嗚嗚
auntie 之前話想我走前食多餐飯見多一面
無問題! 就初五啦~~~



 哇d 水仙開得好靚呀!
不枉UNCLE 晚晚開暖風機吹住佢
不過就搞到AUNTIE D 花死哂:P


今晚去尖咀食放題
除左男朋友一家之外 仲有阿JO 一家同家姐們兩pair 人

湳湳一見到呢d 蝦一擺上木台
眼睛發光咁款不停嗌「蝦蝦呀~~~蝦蝦呀~~~」
蝦足大半蝦飯!


仲不停拎上黎玩


但擺到埋去佢度又要驚 -____-


暑假返黎你唔只識嗌我"dada~~" 喇
到時會更加更加多野講



我會好好迎接你TERRIBLE TWO 既來臨喇哈哈


多謝UNCLE 同AUNTIE 咁錫我對我咁好
AUNTIE 成日都同我WHATSAPP 我地好多計傾架哈哈
其實同佢講野就好似同姑姐傾計一樣
咩野都講得 好舒服~~


今次返黎MISSION COMPLETED!
就係我地兩個同湳湳一齊影相喇
仲影左唔少添:D:D




食完放題就返屋企執行李.........
之後就盤點
今年總額破左廿年黎既紀錄 創歷史新高!
多謝哂各位對我既厚愛同祝福hehehee


返黎仲收到綠雞晌越南寄黎既postcard
為左將來屋企果幅POSTCARD WALL 做準備
依家我一知有好友去旅行就叫佢地寄POSTCARD 俾我架喇:D


多謝你話我知值7.2 WOR
仲要寫錯字寫得好離譜-,-

No comments:

Post a Comment