Tuesday, January 24, 2012

龍。年初二:梁氏開年&謝氏拜年

2012-01-24 (Tuesday)
年初二中午會返麻麻度食盆菜開年
一早男朋友俾我媽召左上我屋企同佢拜年先
之後再一齊出發去麻麻度開年





食完坐陣就要返屋企 男朋友返工
因為我d 姨媽已經打黎催我地做咩仲唔返屋企喇-,-
佢地心急...... 心急想打牌!

開頭唔夠腳就搵我呢個盲拳黎打死班老師父....... 一鋪咁大把哈哈
都話食頭糊輸甩褲架啦
但叫緊大牌又無理由唔食架麻係咪先~~


表姐黎到就俾人趕左出場啦



我有我玩電腦; 立言又佢玩ipad



難道依家d 小朋友無左呢d 野真係生存唔到既?




今晚大廚
佢話要自己整盆茶WOR


果然係非常足料!!


今年人少少 所以一個盆菜再加D 菜乜都夠喇!


阿公阿婆走左之後都好難會齊人食飯架喇

No comments:

Post a Comment