Saturday, January 7, 2012

他約我去迪士尼♥♥

2012-01-07 (Saturday)
我.........等左用呢個名出BLOG 等左好多年喇wahahaha
自從06年呢首歌一出, 迷倒了萬千青年之後
我都好想真係可以有一日有個他約我去迪士尼
本來要等到出年既一月先有架
因為我地之前去左澳門
唔想一下字用咁多錢
同埋又可以有d 野期待下:)

不過咁岩uncle 公司出左promotion
夜晚仲有包場tomorrow land
聽到緊係即刻去啦!!! 不過就無得睇parade
因為4點後我地先可以入場~~~
 

訓飽起身去食早餐先
well, 我地起身去食時人地已經變左特餐喇


出發!! 男朋友第一次黎DISNEY
我之前黎過4次 無一次以正價入場
今次都唔例外HAHAHA



去完澳門之後男朋友渣單反自拍技術越黎越好!
唔洗麻煩到人我地都影同到CASTLE 合照喇YEAH


是日最想去既地方
follow the sign.....


and here we gooooooo~~~~
我最愛既toy story hohoho
加上新開, 未去過, 更加興奮!!


 




淨係玩左呢個RC RACER


唔知係我太太太耐無玩過機動遊戲
定呢個既離心力真係有D 勁
最高衝落黎果下我真係怯怯地
加上我條頸鍊差唔多飛埋出黎
男朋友又要禁實佢副眼鏡
情景非常狼狽哈哈:D


諗住玩個降傘
點知要排70(定90?) MINS..........
影張相算啦!!
不過有朋友玩過話唔好俾佢呃到
離心力都唔少架wor~~~


同REX 仔影返張相先HEHE




跟住我地都無話特別要玩D 咩
好RANDOM 見到邊度少人排隊就玩邊樣!


有少少後悔無騎下馬添...






影完之後男朋友話:
「併埋兩張相擺上FB 睇下人地話邊個戴得好睇D!!!」
最後當然無做啦, 呢度人少少就併俾你睇啦
不過應該無人REPLY HAHAHA




差唔多時候就搵定個靚位睇FIREWORKS 喇
我每次睇唔知點解都係有喊既衝動
THE WHOLE NEW WORLD 配煙花真係好正!


FIREWORKS 後UNCLE 做果間公司包場TOMORROW LAND
喪玩既時候終於到
我地係咪咁"乍" 呀... 玩完一次SPACE MOUNTAIN 腳軟
睇黎我地真係要快D 去OP 玩返轉壯一壯返個膽先得呀!!!


哼呢個地方係我地兩個第一次打架
為既就係鬥高分
好無聊但好好笑好好玩HEHEHE


玩到最後無野玩
排埋馳車天地扮渣左一轉車之後我地就返屋企喇


返屋企又有另一個小故事
話說呢位先生無帶KEY; 阿妹又無帶
AUNTIE UNCLE 又唔晌屋企
結果呢晚我地兩個要由迪士尼去柴灣拎KEY 再返樂富

中間仲要去到深水埗時先發現大家無鎖匙
原本終點在望仲諗定要去M 記買孖芝走瓜加紅豆批
點知最後除左機場快線, 西鐵, 東鐵未搭過之外
我地晌around 2個鐘入面遊左個超級地鐵河!
返到去係倦到郁都唔想郁.............
最無辜係我呀! 成件事我係做陪客
你睇我幾好~ 無丟低你自己返屋企~~ :P

No comments:

Post a Comment