Wednesday, January 11, 2012

神秘皮革班

2012-01-11 (Wednesday)
男朋友下星期生日
佢份生日禮物仲要0% perpared LOL
突然叮一聲醒起之前佢話同兩個朋友諗住學整皮革
但3個吹水王當然最後無成事啦
就等我拉果兩隻怪獸去陪我整黎送俾你啦!!

我地三個就係咁一齊去左整IPHONE CASE~~


呢間係上網SEACH 到返黎既
款色都算多 而且佢個網講過數報名程序講得好清晰詳細
加上我呢個市儈人見到「二人同行九折」呢幾隻字哈哈
星期日先EMAIL 報名 第二日就有REPLY
岩哂我呢D 無咩時間淨既人哈哈

地方唔大 晌太子D唐樓上堂
一班最多4人 有兩個導師
未上去之前其實驚佢會係好多人一齊
好彩END UP 唔係~~


男朋友果日要返學
呃左佢話同NYC 班朋友食飯
(其實今日本來真係約左佢地 但ENDUP 唔得閒:P)
送左佢返學我就去MEET UP 兩隻怪獸啦
咁好彩佢今日呢堂會好認真上
如果唔係我一路係咁同佢WHATSAPP 真係整唔到
(雖然都呃佢話果度收唔到會應得佢慢D wahaha)
都唔知佢以後仲會唔會咁信我!!!

講返個皮革班先~~~
由揀皮剪呀聯呀都係自己一手一腳
導師只會開頭教一教之後就會晌隔離睇住做
佢地仲好nice 一路有講有笑
同埋聽住我地三個無聊咁吹水哈哈哈
同班仲有一個女仔學 我鄧佢慘
係咁俾我地d 無聊既GAG 污染佢耳仔XD

拿你見到啦我好俾心機整你份禮物架!!
所以送俾你果陣你完全無問過係咪我自己整
靚到似買返黎既呢~~~~~ HEHE

IMG_1716

話就話個course 係兩個鐘
我地END UP 整左差唔多五個鐘咁滯!!
打擾到人地差唔多十一點呀~~
離開左之後我係咁話好抵呀好抵呀WAHAHA
IMG_1717


由於男朋友同佢兩個太FRD 既關係
揀皮時同印字時真係好煩
盡量唔好一樣 連印字時都盡量唔好同位置=,=




我果個個COVER 唔係無剪邊
而係個邊係本身塊原皮既邊
諗住有返D 特色廢事佢地三個撞得咁應哈哈


完成~~~~
有機會我一定再黎!!


非常愛LOGON D 布STICKERS
抄我份情人節禮物個盒既造法 痴呢D 布貼紙落去整靚佢
個盒真係超級廢物利用
係我F3 時果個WESTWOOD 銀包個盒黎架哈哈哈
係佢先FIT 個IPHONE 套
諗住買個都搵唔到岩心水呀!



好野係要同大家SHARE 下既~~~~ :)



No comments:

Post a Comment