Monday, January 30, 2012

沒有網上的日子

男朋友尋日問我:「點解你個BLOG D 野咁舊既」
真係唔好意思 我依家開始UPDATE 返無你既日子
感覺會唔會新D 呀???? 


2012 年晌NEW YORK 既第一個早上
又與HOT CHOCOLATE 作伴


頭一個星期間屋無網上
因為我地CUT 左個INTERNET
本來諗住返黎前幾日打電話去ACTIVATE 返
點知佢話我果區轉左唔再用唔記得邊隻 轉左用FIOS
(原諒我 TECHNOLOGY 呢家野唔多想了解得咁清楚哈哈)
要等到下個WEEKEND 先黎有人換個MODEM SET UP 返D 野

好彩我有IPHONE 咋
唔係真係悶鬼死我........
帶左呢隻DVD 返黎 可以ZIP 下時間真好!!


返黎第二日緊係執野為主
仲有去洗衫 因為新年期間鐘點放假
我又晚晚夜歸甚至不歸家 所以有好多衫未洗.....
用左一日時間我終於見返我間房個地下喇!


美國既藍天將會係我第日最掛住既野
其次當然係D 咖啡啦哈哈


呢隻似獅子X黑熊既大狗
我真到你都怯怯地
已經好好架喇 以前俾著我會即走!!


頭一個星期JET LAG 到爆
晚晚都好早訓
亦因為訓得太夠既關係
我塊面長期處於好水腫既狀態
我有一刻以為我返黎幾日就肥返哂我輕左果幾磅呀MYGOD


可能新年食得太多中餐既關係
岩岩返黎果排都係以西餐為主


無得上網既日子連電腦都無咩點開
我諗除左我離開電腦既日子外
真係未試過對住佢唔開電腦超過24小時

咁就慢慢晌床上攤屍玩電話啦哈哈


AUNTIE WHATSAPP 左佢個仔拆利是既過程我睇
真係好既姐<3







No comments:

Post a Comment