Thursday, January 19, 2012

第365天 ♥

2012-01-19 (Thursday)
話咁快就拖左呢隻手一年嚕
計得盡d 其實只有4個月
其他時間我地只可以through iphone 見面:(


anyways,
一年wor 要去慶祝下既
由暑假講到依家終於黎左呢度食喇哈哈


又無想像中咁貴
同埋亦都無想像中燒完個身好大陣味!


我一路食一路諗起我地去台北時食既乾杯
果晚同另外兩隻怪獸真係食得盡囉~~


嗌左呢個雪糕燒餅做甜品
好好味呀!!!






每次返黎行得最多既地方就係harbour city
黎黎去去都係去三個地方-- muji, city super, lcx
跟住就過海港or 行埋collect point
完全係一個routine-,-

我呢個低b 俾呢個"噴泉" 呃左
一開始我真係以為流緊朱古力-___-
一定係食飽頭腦唔清醒!


yeah happy one year~~~
諗定出年去邊慶祝先呵呵呵





1 comment:

  1. Happy Anniversary! many more anniversaries to come!
    [版主回覆02/17/2012 12:17:53]thank you! yes there must be:)

    ReplyDelete