Wednesday, January 18, 2012

Happy Birthday B ♥

2012-01-18 (Wednesday)
Happy Birthday to My B


好似係第一次正式以女朋友身份同佢過生日哈哈
今年男朋友選擇同屋企人晌屋企打邊爐
 
本來尋晚就拎左個蛋糕過去架喇
但到諗住拎既時候先知原來無乾冰係唔可以雪過夜既
所以就白行一趟啦

男朋友一早落左ORDER 話要朱古力雪糕蛋糕
我呢個咁好既女朋友一定好好滿足佢啦哈哈哈哈


諗住尋晚拎個蛋糕過去既原因
就係因為今日我地兩個BABYSIT 湳湳
要配合佢姐姐放假鬆人既時間

一黎到俾我整醒左佢
WARM UP中
一開始佢搵(E)媽媽 好彩搵左兩下無搵咋
佢喊果陣就大件事喇 AUNTIE 又未返到




尋日阿JO send 左段video 俾我
佢一早起身拎住我送俾佢果兩架車車
工人姐姐問佢係邊個俾既
佢識講係dada姐姐呀 

果段video 我重睇左好多好多次
因為實在太sweet 喇哈哈


呢個bb 飲得太多水爆片喇
但又無spare 褲wor, 點算好??
著住表哥條孖煙通先啦 



湳湳你隻手指仔想點先???


可能佢唔慣兩隻腳仔咁涼爽
成日都休個褲腳上黎哈哈




後尾auntie 買左條褲返黎俾佢
我地兩個就推左佢落去睇train 啦
睇到唔捨得走 要我地格硬抱佢上bb車推佢走


講左咁耐湳湳都無提及過個壽星仔哈哈
打完邊爐就係cut cake 時間
禮物?? 可以參考返:
神秘皮革班
靚到我唔出聲佢都唔知係我自己整架哈哈


make a wish and blow the candle
咪住... 你果晚好似無make a wish wor......
 







happy birthday b<3



1 comment:

  1. Happy Birthday ~
    [版主回覆02/17/2012 09:19:20]thank you:):)

    ReplyDelete