Thursday, January 26, 2012

龍。年初四:好多口水的小同聚

2012-01-26 (Thursday)
媽咪尋日飛左去台北酬神
我走果日佢返 所以都唔會見到面喇
不過有無飯食呢層真係唔多洗擔心我
我都忙到如果佢晌香港都唔會有機會同佢食飯哇哈哈

今晚同小學同學+小五小六班主任食飯
揀分類時都諗左一陣
又唔可以話係好友 同學校又有d 關係
但好似關小時候事多d wor 哈哈

晌我地小六畢業後
我地既班主任MISS TANG 都無再教書
跟左佢個外籍老公返澳洲長住
對上一次返黎係08年
但果次我咁岩唔得閒出席唔到
到今次佢返黎飲 即刻問下我可唔可以見個面
咁岩初四又OKAY! 拿拿聲約幾個小學同學一齊出黎同佢食飯啦
咁短時間好難約哂成班出黎:(



呢晚我地一坐就坐左3個幾鐘
咁好彩又無人趕我地走WOR
縱使我地見到出面長長既人龍晌度等緊位哈哈
真係好呀 下次預左好多水吹既飯局都應該要去果度食喇~~~~


小學畢左業............9年?
但我地成日都晌網上面傾計架
SARS 果排係我地小六呈分試 個個都好緊張
驚因為咁樣會影響派位呀各樣野
仲因為SARS 我一生人唯一一次交流團都無得去
仲要係MISS TANG 有份帶隊架!!! 所以果次真係印象深刻.......
就係因為突如其來既長假我就用多左ICQ 同MISS TANG 傾計
跟住到MSN.... 再到依家既FB CHAT
遲D 會唔會變埋晌whatsapp 傾呢? 哈哈


好開心可以同幾個小學同學見面
大家都分享左好多好多呀!


最特別既就係見返呢個小學時期friend 到無得再friend 既好朋友
已經有5-6 年無見架喇
希望今次暑假可以約埋其餘幾位好朋友一齊出黎gossip 啦:D

話咁快仲要兩日就要走
今次玩得離譜囉
連48小時前上網CHECK-IN 都唔記得左做
好似一早MARK 左CENTER AISLE 唔係到時要迫住著中間就慘喇

No comments:

Post a Comment