Friday, January 20, 2012

甄氏團年飯

2012-01-20 (Friday)
男朋友請左三日假
當然要日日見啦呵呵


今晚一齊去食團年飯
不過我想食雞蛋仔先~~~
兒時+依家既街頭至愛都係佢!
好遺憾今次無食格仔餅wuwuwu




仲有好多時間 行海傍過去搭船啦!
(其實係因為我唔想再行加連威果邊.. 差唔多出親黎都行哈哈)
話時話, 好似第一次同你一齊行星光大道咋wor


由尖東行去天星碼頭搭船過海
再由中環行去上環
今日確實體驗到你平日放學去返學有幾遠:P



咁好彩俾我地影到我地之間既第三者-__-


已經開始行到無咩野好行既時候
我竟然走左入去bobbi brown 放血.......


佢? 晌門口玩住電話等啦哈哈哈哈


今晚晌蓮香局食飯




本假期第一張同媽咪既單人合照哈 哈 哈






古色古香既飯店
但又唔係真係咁好食囉....
\


立言食飽飯話要玩HAMBURGER
我地諗左好耐: 咩野hamburger 呀????


原來係差輸左擺隻手晌桌面
跟住嬴到最後果個就打手
我地細個成日玩既遊戲
原來咁樣就係叫hamburger


是晚最好味既西米whatever
 (事隔差唔多成個月我唔記得左個名喇已經...)



頭先見到..... 我有d 嚇親哈哈

No comments:

Post a Comment