Thursday, January 5, 2012

A Simple Enjoyable Night♥

2012-01-05 (Thursday)
晌屋企休息左兩日
今日終於再出動喇!!

下午出左九龍城同契媽家姐飲茶
停左媽媽奶既阿卡瘦左好多呀
不過同時都高左好多~~~

佢知我影佢
佢即刻「呀~~~~」咁擺哂POSE 哈哈




跟住就上去搵下唔肯出街既阿珮~~~
掛住睇史力加連出黎見下我都唔肯
真係俾你笑死




夜晚就同男朋友行街睇戲食飯!


去左食我久違既滑蛋豬呀YEAH~~~~~~
見到張相我又想食喇.....


呢晚好開心呀
雖然係好平凡 中間再加插好多好無聊既笑話
但我地兩個唔同平日既情侶可以時刻見面
得閒就可以出黎睇個戲
我地每年只有4個月時間見面
好似今次返黎咁, 我地一齊去睇過一次戲咋:(
就係咁樣我地先會更加珍惜每次單獨出街既機會




今晚去左睇MI4
超級好睇!!! RECOMMEND 呀~~

No comments:

Post a Comment