Monday, January 16, 2012

湳湳。湳湳豬


2012-01-16 (Monday)
尋晚都仲應承左我媽今晚同佢食飯
但我聽到湳湳今日會去男朋友度既時候
對唔住 we go have our own fun ba~~ ;P
 

已經同auntie 熟絡了
所以依家都唔洗等埋男朋友放工先上去佢度
我上去等你返去好過啦~~~

行過大眾見到兩本俾封面吸引左既書
但睇到標題後我又覺得
晌每個人心目中好兒子/好女兒既定義都唔同
點解唔用自己既準則黎教呢???


出發去男朋友屋企前其實做左好多好多野
曬相 訂蛋糕x2 當中仲加插埋食晏同去買左兩架車仔俾湳湳豬


今日佢好精神笑容多左好多呀!!!
同auntie 推佢去UNY 睇"不史"
呢個正一巴士迷!!


然後俾佢見到呢一大壇野
佢完全唔肯走
你睇佢呆左咁望住就知啦!!!
佢一路望一路指住講左個我同AUNTIE 都聽唔明既字
後尾阿JO 先講返原來佢係講緊個TRAIN 字
有時真係只有媽咪先聽得明自己個BB 講緊咩野哈哈


佢好鍾意我送俾佢果兩架車車呀
全日都渣到實一實




佢今日好聽我話哈哈
我叫佢笑笑佢就笑笑喇




眼訓樣出現
鬼咩~~ 玩到晏奏都唔肯訓!


後日又見囉~~~

No comments:

Post a Comment