Tuesday, January 17, 2012

梁氏團年+麻麻生日飯

2012-01-17 (Tuesday)
一早約左NYC FRIEND RITA 食晏
今日真係十萬個唔想起身
尋日同湳湳玩完一日之後我真係好倦....

所以妝都無化就一個殘相走左出MK.....


nice chat though :D


下午去沙田行左個ROUND 再拎埋個蛋糕先返屋企
咁一陣就唔洗再出過去拎蛋糕先去食飯哈
返到諗住眠陣先再出去啦
點知一訓電話不斷來
我真係^&^$*#*&($#*&(*#&$* 
然後因為有少少問題出去搞搞佢
點知係白出...... 其實果陣我真係十萬個想發脾氣......

所以就更加殘既樣子出去食團年+麻麻生日飯喇


今晚個個好似餓狼上身咁
彭子咕話:「點解碟碟送黎到我面前已經變左渣滓既」
hahaha


麻麻生日當然有蛋糕啦
本想訂starbucks 既blurberry cheesecake
上星期問就話一日前訂
尋日出去訂就話要兩日前
臨時走去italian tomato 訂返我地成日食既cheese tart
總之呢兩日就有好多小問題發生
 


不過麻麻開心就得啦
佢果日其實病緊 又無胃口食野都無咩點笑


姑丈帶左呢枝酒黎
我無記錯好似係30%
雪得唔夠凍 所以好難入口
我打哂冷震呀! 越來越唔飲得... 點算......


個個同麻麻乾杯
你睇佢病到咁都仲笑得幾咁開心~~~~
祝麻麻你身體健康 長命千歲!!


今日終於為我個iphone 添置左件新衫
我好愛既波點呀hehe


仲有多謝肥咕同姐姐晌台中帶返黎俾我既手信
仲有上星期已經收到既postcard
love you too <3

No comments:

Post a Comment