Saturday, January 14, 2012

行街。FROYO。廟街

2012-01-14 (Saturday)
終於可以同jehjeh 去行街喇yeah!!! 等左呢日幾耐呵呵
行TST 先... 唔係幾買到野呀嗚嗚
加連威勁多人 都唔係幾想認真行
結果我地去左K-11 食FROYO



我經過左呢間野好多次
但係身旁果位先生係唔食FROYO 架:(
今日有伴喇YEAH


好靚呀!!


仲好好好好好好味添呀!!


(我個頭想點-,-)
就係咁... 我帶有罪疚感咁隊左個FROYO
因為我仲喉嚨痛加耳仔痛SUPPOSE 唔好食既哈






依家咁睇真似返少少WOR 我地LOL


食完我地就去花園街
果然只係晌街口果間鋪頭已經殺到一地都係血
但唔洗500蚊買左兩件冷衫一件恤衫兩件打底背心WOR
抵到爛啦下麻hahahaha
我新年有新衫著喇!!!

夜晚兩隻佬JOIN 埋我地一齊去廟街食煲仔飯!!



我地霸左人地張木台勁耐
走果前先知原來出面有咁多人排緊隊哈哈
真係好鍾意同埋你兩個一齊出去食飯<3

No comments:

Post a Comment