Sunday, February 12, 2012

遲來的housewarming party

今朝wild kingdom inbox 我話好多謝我
因為有blogger 睇左我篇blog 之後搵佢地學整皮呀!
 點都估唔到我個小小blog 竟然會有人留意到
\無啦啦幫佢地賣左廣告添哈哈
不過好野係要同人分享既:)

2012-02-11 (Saturday)

 

12月搬屋
2月先搞housewarming party
不過中間又返左香港成個月
所以其實我都仲算係一個new queens 人 la :D:D

party 傍晚先開始
但係我地4個下午就約埋一齊去flushing 飲茶
今日要紀錄下 係大佬第一次同我d 朋友
flightmate Ken 除外!



架包車一黎到
ken:「叉燒包丫唔該!」
我: 「我要流沙奶皇包!」
ken: 「喂有馬拉卷wor~」
我: 「咁要埋馬拉卷丫唔該!」
推車既阿姨:「要唔要埋蓮蓉包呀??」
我:「食唔食得哂呀-____-」
ken: 「好呀要埋丫!」
就係咁...... 一人一籠碳水化合物
之前仲已經ko 左好多籠.......
所以飲一餐茶真係吞左好多calories 落肚-,-


跟住我地就去supermarket 買飲品同小食
我再係咁易上埋糧買埋米!
有三個大力士晌度我緊係會好好善用佢地既power 啦哈哈

Cheney 每次都同個籃仔(車仔?) 好襯架!
今日撞色撞到應一應添呀wow




返去整左D 雞翼先~~~~
晌整同佢地食之前我都無爆我上次整到燶哂既事俾佢地知架哈哈
不過一路煮時上次果陣好臭好臭既糖燶味晌我腦中出現.... -__-
難為男朋友果次好俾面地食哂大部分既雞翼hehee


好少見我細佬渣鑊鏟
今次當然都係扮野!


影相算啦你!


搞掂d 雞翼未齊人
鋤個dee 先


發現今日我著衫既color tune 同cheney 襯絕
上下身既色岩岩調轉


今日其實無咩野食 係份量大
同埋我係第一次煮俾咁多人食
well 之前試過一次既, 就係整左兜雞翼同炒左碟菜咁大把囉哈


所以一定要好好影低我d 製成品先!


有唔係幾上色既數字雞翼啦



落得好少alfredo sauce 唔係好夠味既肉腸磨菇rigatoni 啦


仲有最近上哂癮既
arugular with smoked salmon and cherry tomato in Cesar dressing
事實証明都係用返日本roasted sesame dressing 好d
但我未搵得返之前買開果枝.....








食完我地抽牌睇下邊個洗碗
最接近梅花K 果個洗
我抽左隻梅花Q 都諗住自己要洗架啦
點知KEN 抽到紅心Q wahahaha
基本上係佢自己一個洗哂
Rio Lee 淨係識得晌度玩電話=,=


跟住uno 大戰
每次uno 都可以將當日既氣氛推到高峰!




無聊人做無聊事咪就係呢d 囉


多謝phibbie 既handmade blue berry cheesecake
本來話去Elieen's 買個返黎既
但phibbie 話佢好想整既關係就麻煩哂你啦哈哈


yum.....


今晚確實好開心好開心


多謝哂你地出席我個人少少但好warm 既housewarming party



我間屋即刻比之前更暖!


thanks guys:D:D:D:D

No comments:

Post a Comment