Saturday, March 10, 2012

繼續Roosevelt Island


back to>>> Roosevelt Island:燈塔



如果我個相機可以晌陽光下影到相就好啦..........
不過枝新lens 要月尾先拎到
不過果陣buddy ken 已經走左
到時可能會少d gatherings 喇:(

好鍾意果d 樹枝既倒影


一陣我地就搭呢架tram 去city 喇

行去island 另一個盡頭
行行下突然ken 話:「哇晌city 入面有山呀~~ 等我上去扮eason 先!」
跟住就衝左上去影相喇-,-


好假架哈哈哈


勁似去左d 草原呀 好正


呢度係"山頂" city 邊度有山丫
上返少少影就見到建築物喇




ken 話行截徑
我同cheney 即刻say no 行返大路


我地醒目呀!! 行大路仲快過個行截徑既wahaha


估唔到可以晌呢度hea 左咁耐
出city 喇~~~~

第一次搭
仲以為要另外俾錢
原來係MTA 既可以用metrocard
我有monthly 又可以免費喇
今個月又出街又返工真係抵哂!!


偷聽到d staff 話原來呢架一年前先換
我地上車時都諗緊點解mta d 野keep 得咁乾淨咁新架喇~~


大家都餓 去食d 野先~~~


我以為影緊單人 點知原來唔係
仲要俾渣機果個串我地係咪唔識


friend 返啦, okay???
hea 完就繼續我地既行程!!

go to>>> 扮遊客日之夜場

1 comment:

  1. 去過紐約幾次, 都冇去過roosevelt island, 原來島上面係咁樣
    [版主回覆09/13/2012 09:59:40]係呀,夏天會比較有生氣D,D人會黎BBQ,冬天就好靜好靜

    ReplyDelete