Saturday, March 10, 2012

Roosevelt Island:燈塔

2012-03-09 (Friday)
由於buddy ken 月尾走想去得幾多地方得幾多既關係
呢排我地都似做tourist
去左好多遊客去既地方哈哈
今日成個行程都似呀

其實我今日狀態超級唔好
成日同親呢兩個人出去我都係唔舒服
今日係辛苦到諗住去完roosevelt island 就返屋企
我直情痛到街都唔係好想出........


一出subway 站我地上左架巴士
以為可以去到island 既另一邊盡頭去我地目的地
結果????????

我地睇住架車轉上橋去左queens 囉
我由queens 搭subway 去個island
15分鐘之後搭巴士返左queens
對唔住我滿腦子都係粗口.................

最後過左橋第一個站落車
再行返條橋去roosevelt island
我痛到行都唔想行.......


佢兩個話未見過我講野咁溫柔 =,=
我講句野既力都無呀.......


幾經辛苦我地終於黎到個燈塔


 


唔知係咪行左好多路warm up 左個body
定唔知係我d 止痛藥終於起作用
開始唔痛開始生猛返喇!!!


仲跳得起! 漸入佳境喇YEAH!





以上既相全部都係較timer
但我地又無腳架
唯有用我銀包同化妝袋long 住影哈哈
we are so smart 


最後都係搵途人幫我地影返張正正經經架啦:D


太陽開始出來了!!


有少少後悔點解唔戴SUNGLASSES 出黎
非常之耐無拎過出黎用....


暖返D 我既痛楚越黎越少喇!




呢張係其中一張我非常鍾意既!


呢次可能係我地3個BUDDIES 最後一次出黎玩喇


朋友們破壞公物既證據


No comments:

Post a Comment