Sunday, March 18, 2012

Currently...

今個SEM 好似成日都出去玩
星期五唔洗返學
但好難得先可以星期五晌屋企抖抖
好耐無試過咁HEA 咁過一個星期五喇~~
但好快D TESTS 又黎 媽咪又黎

今次返黎開始每個月都煲紅棗當歸茶
我諗叫有D 效掛? 因為今次我只係痛左一日食左四粒止痛藥ONLY
平日平均痛兩日食8粒止痛藥架


呢個意粉真係好好味
我整架waahaha


自從成日去搵好咖啡之外
starbucks 我已經非常少幫襯
唔到真係好好好趕同好眼訓我都唔會買starbucks
佢地d qc 真係越黎越唔得
(我係講緊美國既starbucks, 香港既好好多~~)


kate moss <3 jeng


有日break  返左去dorm 附近lunch
望返呢隻手鐲
諗返起當日我收到呢份禮物時有幾驚喜同開心:D

i love you too<3

暑假要返工
試下個行政look 先哈哈
即刻又變返大個左



每次去呢間都會諗起我個2010 spring break trip
幾時先可以再去london 呀???!!!
今次去一定要去埋paris!


最近大家最hit 既iphone game
玩到天昏地暗上哂癮=,=


bow tie 又靚又快熟
好味好味



No comments:

Post a Comment