Sunday, January 31, 2010

想念你們

 


完成regents exam..


依家放緊term break, 星期二先返學! 但星期二就係拎report card 的時候..


到時就知呢個sem 我有幾差......  下個semester 要做好d 啦!!!


 


每個星期都在打探婆婆的最新消息.. 一次比一次差


有時會覺得自己幸運, 因為不用看見婆婆現在的樣子


那麼在我心目中的婆婆就永遠都是那個精神飽滿的婆婆..


這些年看得太多親人的病樣... 好可怕..


每當我想起他們的樣子, 唔係病樣就係晌大酒店見到果個樣..


so horrible..... 好像永遠都不能走出這個陰霾般


 


攝於回美前一天..


同媽咪出黃埔同the yeung's 食飯回來後


又與the pang's 出陳漢記食消夜.. 我齋坐晌度勁打喊路..


 


好掛住你地呀!!!





 


1 comment:




  1. 祝你婆婆早日康服! 張相好Q 喎!



    [版主回覆02/03/2010 04:51:00]thanks for caring! 可惜婆婆的病好難康復, 只希望佢無咁辛苦啦..... 我都唔知幾驚有d 人一入黎我個blog 見到呢張相即刻走人呀! 

    ReplyDelete