Wednesday, February 3, 2010

失眠

 


依家NYC 時間係0117AM.. 我最遲0550 就要起身返學


但我訓唔著.. 我又失眠喇!!


今次唔係因為擔心/緊張/驚而失眠.. 係開心同飽到失眠呀哈哈哈


有好幾件事值得高興的!


今日派左report card, average 無上個marking pd 咁核突


本來以為仲低d 既點知有進步!!


再跟住就係由開學到臨知成績時都擔心唔合格的


US History and Govnment Regents 竟然合格有餘


成堂開心到笑唔停呀!! 我畢到業喇!! 我六月唔洗重考喇!!


實在係值得開心!!


更加令人興奮既就係........ 秘密!!


到時候就會話你地知架喇哇哈哈哈


 


 


不過我知道聽日起身一定後悔


明明熄左電腦訓覺都要走去開部腦黎上網打BLOG!!!!


 


1 comment:

  1. 真是太猛了,請受小弟一拜Orz(>O<)                            . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete