Friday, February 12, 2010

年廿八。大風雪後

 


2010-02-11 (Thursday)


 


放左一日snow day 後竟然要返學!


今日出車都有困難.. 結果咪好少學生返..


仲要有76個老師請假.. 晌香港真係好難見到呢個奇境


如果我唔係晌attendence office 做intern 都唔會收到呢d 內幕哈哈


最離譜係我返七堂, 頭四堂都吉左呢!!


尋晚速記50 vocab 今日test, 點知個老師無返白費我既心機


好彩chem teacher 有返, 如果唔係我真係勁後悔返學


全部人都在blame Mayor Michael Bloomberg..


facebk 有i hate bloomberg 既group 哈哈


 


不過今朝返學見到四周白茫茫.. 終於搵到nyc 靚的一面


太陽岩岩升起, 樹枝上鋪滿雪.. 真係幾靚


 


放學返黎有少少困難.. d 雪開始溶


周圍都係好污糟既雪同水tum.. 地下又扇勁驚仆親好瘀....


尋日砌個雪人經尋晚再落場大雪後已經半淹沒


天氣好, d 雪又開始溶lu


勁愛對UGG boots, 又暖又舒服又唔怕踩雪濕到腳


我一定會買第二對! 簡直係冬天的人字拖日日著呀哈哈


呢張係影得我個黑眼圈最淡的, 一定要post haha


(其實係個background 幾靚啦..)


睇下尋日落左幾多雪.... back yard 勁厚雪!


係厚到咁樣... 都未踩到盡落地下呀.. 肯定同對boots 差唔多高


我個黑眼圈開始浮現喇哈哈


當我好休閒咁影相.. 姨丈就勁努力咁鏟雪


睇下落左幾厚雪!!!!



今日天氣真係勁好






先唔好理個人既眼袋有幾大, 睇下個background 幾藍幾靚


影到手都僵埋, 臨返入屋時又叫姨丈影下相.. 佢都幾無奈哈




 


唔好以為我真係淨係影相啦!


今日年廿八要洗邋遢ma!! 我掃左地拖左地洗左廁所執左房


一陣就去摺埋d 衫架喇~~~ 第一次年廿八真真正正大掃除哈


下星期mid winter recess 放成個星期假..


但我聽日就開始放嚕.. 點解??!!


 


聽日你咪知囉!


 


 


No comments:

Post a Comment