Sunday, February 7, 2010

Cooking dada

 


因為婆婆既事姨媽回港五星期


無人煮飯就緊係由我黎煮啦!!


過左差唔多一個月喇, 呢個月我肥左呀


因為我有口福囉哈哈哈哈哈


平日姨媽係度不嬲都食好少, 因為唔好食丫麻


 


好啦! 同大家介紹下我的傑作啦


土豆絲炒豬肉.. 姑姐教的!


蒜茸粉絲蒸蝦.. d 粉絲好好味


洋蔥炒豬肉.. 加左酒去yip d 肉好味


節瓜蝦米粉絲.. 麻麻教的哈哈


榮華臘腸炒菜心.. d 臘腸好好味哈哈


煎魚肉


薯仔炆排骨.. 好好味!!


雙椒洋蔥炒豬肉.. yummy


生菜魚肉


勁好味的蕃茄炒蛋! 麻麻傳授的


係咪見好似全部豬肉好悶呀??


無辦法, 病就要介口.. no beef no chicken!


 


麻麻教的蕃茄薯仔湯..


不過佢教我果陣係落牛肉, 我改左落排骨, 一樣咁好飲!!


冬瓜粒湯


我唔鐘意食冬姑.. 但又買唔到草姑....


仲有清保涼! 帶左太多包返黎.. 有排都飲唔哂


 


以前翹埋雙手等飯食, 依家落手落腳煮


發覺煮野食真係幾好玩! 哈哈


係咪睇落好似好好味呢? 所以你話點可以唔肥丫!!


真係太件事.... 做多幾日呼拉圈先得喇....


 


 


1 comment:

  1. 哈哈,,咁樣就嫁得過咖喇,,
    [版主回覆02/08/2010 01:54:00]咁又未.. 減返十幾磅出得廳堂先啦

    ReplyDelete