Tuesday, February 16, 2010

超級盡興的年初三



2010-02-16 (Tuesday)

年初三

今日晨早就有人黎拜年搞到無得訓晏d 啦

不過晏d 都要出街 算啦



今晚去北角食飯, 不過同姑姐姑丈出去食晏行下街先

食完得兩個哥哥晌cwb 就搭叮叮過去搵佢地啦



sogo 勁勁勁多人呀! 都無心機睇野


姑丈掛住賭馬.. 你睇佢mou 晌度幾核突




我睇極都睇唔明份報紙上d numbers 點睇架


抖多陣就出去食飯! 無啦啦kenny 哥哥揹包包


跟住大佬仔又騎左上去


又點少得我呢哈哈哈


仲有姑丈


同steph 表妹! kenny 哥哥個樣勁倦




其實同緊伯娘合照, 不過班衰人話我個頭太大叫我企後d-.-


其實都唔係好大姐 XD


 姑丈hup 人罪証


不過姑丈話佢係比口水濁親架咋wor XD


睇下我地幾多人!!




不停影相


發現新玩意 :D




好鐘意呢張相*




steph 表妹至愛


罪証no.2


拍片拍片再拍片


睇下我細佬幾嗲~ 哈哈


麻麻走先! 姑丈聽日要返工又走先!


chris 哥哥練習定年尾時送客程序 哈


姑姐做咩咁既樣?


罪証no.3.. 我成日都打人哈哈


呢晚真係好好好開心!! 好多野都好好笑






返上姑姐屋企再玩過!!!




No comments:

Post a Comment