Friday, February 12, 2010

in JFK :D

 


2010-02-12 (Friday)


im now in JFK :D


又返香港!? 你地一定係咁講我架喇


不過我尋日話聽日請假都估到少少我會離開NYC 掛


其實我自己都無諗過返黎個半月又返去


不過咁岩有假搭正cny, 媽咪話想我返去探下阿婆


因為呢個好大機會係阿婆最後一個cny


今次我只係暗示下咋.. 都無諗過返去既.. 點知又有得返


 


今日可以話係一個lucky day to me


排隊check in 行李時有個地勤走來問我有無興趣搭下班機


我聽到佢話可以upgrade 同埋有usd40 cash


得果usd40 緊係say no la.. 上次晌香港俾人聊都話有hkd1100


不過其實我都struggle 緊.. 話哂可以upgrade!


排排下又有個男地勤走來問我..我話得usd 40 咁少, 唔制!


點知佢話: its USD 400! four hundred!! who told u is forty?


原來係我聽錯哈哈.. 我緊係會咁順灘say yes 啦..


下班機13:55, 果陣七點都未夠.. 姨丈返工無人車我言去架麻


跟住我同佢講: 如果你俾我入lounge 我就肯啦!


佢即刻走去問.. 最後就緊係ok啦


其實果陣都要等個幾鐘, 如果原本班機唔full 我就要上架喇


不過都有usd 100 voucher 晌飛機上買野


最後咁好彩last min 有人走黎check-in, 咁我就搭下班機喇



不過有代價架.....


就係搞緊boarding pass 時我個laptop 斜斜地咁跌左落地下!!


好彩開得到機打得到字...... 不過個底就突起左少少囉


返黎要拎去整.. 真係麻煩呀!! 跟住我又唔記得帶mouse-.-



點都好啦, safe flight for me


返去俾個big surprise 俾阿婆同麻麻!!!


佢地到依家都未知我返來架!!! shhhhh....


 


No comments:

Post a Comment