Sunday, February 14, 2010

大年初一



2010-02-14 (Sunday)



今日係大年初一

祝大家

虎年行大運!!

身體健康!!

龍馬精神!!

我祝自己

學業猛進!!!

回港過的新年十分之有氣氛十分開心!

特別係俾到驚喜d 老人家 :)



年初一,如常去麻麻家拜年!

有麻麻煮的齋, 勁好味呀!! 食得兩碗仔真係唔多夠喉


背面勁似芷茵表姐的steph 表妹

唔知我下次見到你會唔會又係拎住本書係咁溫呢? haha




呢位係叫大埔賭后哈哈哈




鬼影大佬仔


我發覺同我細佬愈來愈似樣




呢個新年賭左好多$呢...


睇下我地幾爛賭!




不過真係玩得幾開心架


我地要走先, 同兩位mr. pang 影相先






今年比較特別, 因為yf 聽日返nyc 既關係

今年阿婆呢邊做年初一! 地點在我家

不過都係鐘意同the pang's 佢地一齊多d 姐.. 返到黎好悶

餵立言食飯, 充滿母愛的一面哈哈

實情就係我飽到無食飯晌度齋坐 (晌麻麻度食得太多野)

同埋想立言唔好喊唔好噪住哂, 等大家有安樂茶飯食XD


食完又魚蝦蟹同大細! 真係救命哈哈






No comments:

Post a Comment