Thursday, February 25, 2010

狼狽極了



2010-02-25 (Thursday)

大約10am 開始落起雪來

麻煩既係落下雪又落雨, 跟住兩樣一齊黎..

放學行出去地下好多水tum 同冰.. 好sin 呀!!



是日姨媽lunar birthday,

去左college point 一間表哥朋友既朋友開的日本餐廳度食

話就話係日本餐廳.. waiters 講普通話, menu 是英文的.



呢壺medium size 既sake 我諗等於平日飲開既large size

仲要只係USD5, 老闆都問我地洗唔洗refill.. 平到無法相信


食完飯就狼狽囉.. 我唔想再打喇, copied from xanga

好長架.. 有興趣就睇下啦! 是晚highlight

食完我跟YF 出city 佢地車我地去subway 站
一路上都落緊好大雪 姨丈渣20mph 好難頂
誰知行行下架車凳左下勁既.. 姨媽無啦啦彈句話好似爆左軑
我果頭先話有無咁易 果頭YF 就話好似真係爆左
停埋一邊睇 右邊兩條軑flat 哂
轉YF 渣 渣多段路停埋一邊call 拖車
其實果陣已經開始聞到糯味 開始磨緊條'lane'
call 左成大半個鐘先call 到車 仲要等多半個鐘
到拖車黎我一枝箭標去搵廁所哈哈哈
搵到個bowling center 一入去d 人就啤住我
全部個樣都係唔友善既男人...嚇到我等佢地入黎先敢去!
我地上拖車一齊去左個車場先
我地四個連司機迫晌個三座位的車入面-.-
settle 左架車就諗住call car services 走人
(呢度唔似香港唔係度度都有的士 係得city 入面多)
call 左好幾個電話都話今日無車 極度無奈
又廢事叫佢地d 朋友出黎車我地 因為已經十二點幾
同埋真係勁大雪 佢地出車都有麻煩
最後我同YF 搭巴士去flushing 轉subway 再行
兩位老人家就搭兩程巴士返去

上到subways 打俾佢地 原來佢地上錯車去左bronx -.-
因為佢地搭架巴士有兩條route 佢地上左另一條
最後佢地係搭原車由bronx 返flushing
再唔知搭咩車去jamaica 再轉多程返rosedale 再行
當我同YF 返去去執埋野準備訓覺時佢地先岩岩上去rosedale 架巴士
我地都用左個幾鐘返去 我諗佢地用左起馬三個鐘!」

就係咁喇, 係唔係好峰迴路轉呢???

No comments:

Post a Comment