Friday, February 26, 2010

Snow Day Number 2!



20100226 (Friday)

尋晚搞到兩點幾三點先有得訓

出黎city 訓既原因係我今日要去大學考math class 分班試呀!!

已經有大學收左我喇! 一間係SUNY(state uni); 一間係CUNY (city uni)

一年前的我一定會揀SUNY, 因為離兩位老人家愈遠愈好

但我最後決定左揀CUNY, 晌city 入面會易d 搵intern 同pt

同埋可以第3年轉去NYU (如果我GPA 好的話...)

不過會有好多引誘, 唔知我頂唔頂得順呢?

熟NYC 大學的blog 友們, 我係入左CUNY 讀business 最好果間:P



今朝七點起身見到咁大雪都心知不妙架喇

都係沖左涼先算! 跟住上網睇all public school closed

然後不停打電話去間大學度都無人聽... 姐係唔洗考喇!

吹哂頭又走去訓過.. 又亂過哈哈

最後一訓訓到成點鐘先起身:)

睇下出面幾大雪

起身同表哥去brooklyn 搵表嫂, 去參觀下佢間未裝修完的dental clinic

不過未得到表嫂同意, 如果住queens 的朋友有小朋友要搵牙醫的話可以私人回應我

我會俾d 資料你:)


snow ball~~


好少車, 因為無乜人返工


去左呢間餐廳度食brunch.. 真係要開始記下d 餐廳名




望住出面白茫茫一片, 飲住杯'warm' chocolate, 感覺好浪漫好christmas haa

要warm chocolate 係因為杯野真係暖.. 唔夠熱


返去個clinic 度!

呢隻係我最唔怕, 而且覺得我見過咁多狗最最最可愛的一隻- Chappy!!


去左backyard, chappy 首當其衝落去先!

呢次已經係佢第2次落去架喇, 第一次真係覺得勁得意


俾表嫂掟左去d 雪度.. freeze 左! haha


算啦, 你都係晌入面等我地啦

你睇下佢個樣幾咁楚楚可憐, 幾咁得意


cute*




默默地等主人返黎




下次落雪都唔好著UGG, 濕哂!!


No comments:

Post a Comment