Friday, March 5, 2010

訴訴苦

 


從初七人日回來都已差唔多兩個星期嚕


每日都好似仲jet lag 緊咁好眼訓好眼訓好眼訓


 


前日病左.. 食左唔乾淨野係咁瀉


我個胃係好敏感的, 丁點唔乾淨就即刻黎料


遺傳自我親愛的媽媽


不過都好既, 當清下腸胃啦.. 回港過新年時食左好多好多


食左好多我勁愛的鴻星年糕..


細個都唔鐘意食既, 唔知點解大個個愈來愈鐘意食,


反而愈來愈唔鐘意食蘿蔔糕喇.. 可能因為麻麻已經唔再整... :(


 


返來因為臨近1st marking period 的尾升


老師們發奮, 好努力咁俾quiz, tests.. 真係人都癲呀!


連續兩個禮拜既星期二至四都有tests.. 想死


希望過埋下星期二之後會好d, relax 下啦俾我!


 


其實離下一個vacation 不遠矣..


今年3月26日就開始 spring break, 將會去一個我未踏足過的地方:)


而17號媽咪都來公幹喇! yeahhhh


時間只要過快d 就可以喇..


 


 


2 comments:

  1. 風平浪靜時,人人都可以當舵手                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete
  2. 很棒的分享~留言支持!                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete