Sunday, March 28, 2010

倫敦!LONDON! DAY1



spring break 終於黎到喇!!

姐係話我的london trip 可以起行了

前一篇blog 講過今次係換mileage 的, 住係住晌朋友度

真係慳左好多好多$.. 點知到機場時遇返上次新年回港tum 我搭下班機的那個staff

由於今次同媽咪一齊check-in, (佢返香港) 而我張ruby 入唔到lounge

我就問佢可唔可以跟媽咪入啦.. 點解佢打哂眼色話會幫我搞掂!

入到lounge 之後, 佢問我同媽咪個機位, 原來佢又幫我地upgrade 呀!!!

最後媽咪由business up左去first, 而我就由我的free economic up左去business喇

想不到第一次搭ba 就坐business, 為我的旅程開左一個美好的開始呢

2010-03-28 (Sunday)

夜晚機到, 安頓好後都拿拿臨上床訓覺

每次去旅行第一晚訓生保床都唔會有覺好訓, 今次都唔例外

第一日既行程係決定周圍行下, 熟習下環境先:)

朋友住晌holborn, 去邊度都好方便!!

去行下soho 同covent garden 先啦



行行下見到有棵好細小的sakura


好掛住上年spring break 去vancouver 睇果d 呀! click here


有幾多年無見過橙台??


呢度就係covent garden, 入面全部都係shops and cafe


星期日呢度真係人頭湧湧呀! 因為佢四周都有人晌度賣藝


有人三五成群約埋去踩單車 (我都唔知幾耐無踩過單車)


好著名的紅色電話亭


呢個trip 成日都係自己一個人周圍行, 有自己既十張有九張都係自拍的

相信呢個旅程係影得最少自己的一次


行行下我地黎到leicester square, 晌呢度可以即日買到平價opera 飛

呢度係soho 同china town 的交界


再行遠少少, 我地就黎到piccadilly circus!

呢度係leicester square 同regent street 的交界


好耐都無見過雙層巴士喇!! 令我更加思鄉....


盲中中周圍行行錯路, 又唔睇地圖哈哈.. 問返人先黎到真的regent street



去左百年老店hemley's 各式各樣的玩具都有

好大好大好大, 比起小時候的我一定晌度lur 地唔肯走呀!!

經過liberty.. 外面已經好突出好靚


入到去仲靚, 好vintage!

不過要阻止自己買野, 所以無上到去行呀哈哈


終於行到黎oxford street! 好多department store 都晌度架!

有M&S, selfridges, debenhams etc.


不過我黎呢度既目的係為左佢同primark!

只係女裝都佔左三層既topshoop, 呢度d 衫好靚, quality 都唔錯

價錢比h&m 貴少少!


行左多人多到唔想行既primark, 本來諗住去搵flats 既

只不過見到第一層勁多人,

d 衫跌哂落地下.. fitting room 排勁長龍就知上面都唔好得去邊

果然, 上面勁焗勁多人, d鞋通地都係... 已經搞到我唔想再行嚕

再行遠少少, 以為係返到holborn 啦... 點都估唔到自己行左反方向-.-

行到黎好似hype park! 咁岩出太陽, 緊係晌度抖抖先啦



睇返地圖, 原來自己都行左好遠路!! 岩岩朋友打黎問我晌邊

我: 「晌marble arch 囉」

佢:「你搭tube過黎架??」

我:「唔係呀, 晌holborn 周圍行, 行行下就到呢度喇.. 我今日都無搭過tube!」

佢:「你行左幾耐呀??」

我:「我諗都有5個鐘喇...」

佢:「痴線!!」

哈哈哈, 女人行街的耐行真係唔好睇小呀!! 我都唔覺自己行左5個鐘咁耐哈哈

跟住就搭今天第一次的tube 返holborn, 搵埋jona 去食飯嚕

佢帶左我去oxford street 其中條小街既日本野度食shabushabu

哈哈無錯, 行左整天oxford st, 夜晚都係黎返呢度

晌呢d 又凍又落毛毛細雨的天氣食shabu shabu 就最好不過啦!! yummy:)

食完慢慢行返去, 食埋frozen yogurt 先返去!!

滿足的一天*




1 comment:

  1. 志不立,天下無可成之事。                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete