Wednesday, March 31, 2010

倫敦!LONDON! DAY4




2010-03-31 (Wednesday)

去uk 之前已經plan 住睇返場opera

就好似d 人黎nyc 一定會去broadway 一樣

黎之前一星期睇到新聞

phantom 的續集 Love Never Dies 晌倫敦上演. 仲要london only

即刻決定睇呢套啦緊係!!!

今朝起身就去leicester square 買飛

呢度有好多booth 即日買飛有平, 有時會半價添架

不過love never dies 咁新又點會有50% 咁多丫



其實一來到uk 知道leicester square 晌邊之後我就已經不停格價

佢地都set 到好高.... 都無減過

到今朝黎過, 佢都係咁貴... 諗左好耐

黎到無理由唔睇, 更何況只係london 有得做...

最後扑鎚買左, 好貴.... 已經唔係坐stores...

真係未試過買咁貴既飛睇opera 呀!!!



睇下午果場, 以為會少d人啦

點知都滿座!! 好多好多人呀.. 好多老人家呀哈哈





入場前買了本場刊, 上一次晌尖咀文化中心睇phantom 時都有買

準備好心情睇仲好啦!!!!!!

最後就當然係bravo啦! 特別係以下呢首歌

我未試過俾套歌既歌詞同果種震撼感動得落淚

大家都可以聽下, 因為只係晌電腦聽都足以令到你毛管動甚至落淚


雖然最後就爛爛地尾.. 不過我都睇到企起身拍掌呀!

睇完未返去住, 又去左covent garde 行下先嘻嘻



今日又有人賣藝呀, actually 每日都有:)

今次係一個大肚婆唱歌! 佢既歌聲甜美


特別係我岩岩聽完opera, 再聽到呢d 甜美既歌聲

覺得好relax 好relax 好relax....

這是美好的一天!

晚上同jona 食過korean food 後, 就去左夜遊LSE

其實係去搵alan 睇佢地跳break 呀!! 好耐未睇過人跳break

對上一次係我黎nyc 讀書之前, 都有年半嚕

不過覺得以前晌香港睇有feel d.. 原因....... :P

識我既會知點解既哈哈哈..

睇完兩位猛男護送我返屋企, 真係好呀!!!

thanks guys!!


1 comment:

  1. ur blog is so great~ missing those days in london i also saw that pregant woman when i was in convent gdn =]
    [版主回覆04/19/2010 01:20:00]haha glad to know that my blog recall ur great memories in uk :) yes, that women sings so well! i miss my spring break in london too

    ReplyDelete