Friday, March 26, 2010

下一站。倫敦

 


好耐都無打過BLOG


根本無乜動力去打blog 又無乜動打去回應人地d blog


因為一回應就會引到好多果d 垃圾留言返黎


上篇blog 15個回應都係垃圾. 玩夠未呀!?


 


聽日開始就spring break 喇! 今次去London 呀


事源差唔多半年前同一個晌london 讀書既朋友傾計


講講下話我想黎london 呀, 跟住就走去check 下自己d mileage


夠換一張JFK-LHR 來回wor, 拿拿臨拎permit 就去book la!! (媽媽的permit :P)


 


新年回港時突登去買返本書仔, 話哂今次係我1st step to Europe


又係我自己一個去第二度旅行.. 都要plan 下既


結果...... 我聽日飛, 只係plan 左一日去bister village-.-


其實都唔知自己忙乜! 係真係無乜動力去做野


 


去九日, 本來諗住plan 下去埋paris


但eurostar 真係好貴, 同埋自己無乜資金


都係等下次同媽咪一齊去既時候先再去啦哈哈哈哈


睇左forecast, 不停落雨.. 得星期四下午天晴


星期五仲話有snow storm 添!! 四月落雪真係有點兒那個


住宿方面.. 好彩識人晌英國


厚住面皮咁問可唔可以借個床位俾我哈哈


thankyou!!!


 


另外, planning 去睇phantom of the opera 的續集


LOVE NEVER DIES


只係London 有得做咋, 仲唔好好把握呢個機會???


今次唔會帶電腦去呀.. 因為朋友果邊無wifi...


唔知無電腦用的日子我可唔可以生存到呢hahaha


 


返黎再update la!!


 


No comments:

Post a Comment