Thursday, April 1, 2010

倫敦!LONDON! DAY5



back >>> 倫敦!LONDON! DAY4

2010-04-01 (Thursday)

如常的十點多起身諗下去邊啦

發現自己仲未去buckingham palace, 睇下點去就出發喇!

搭tube piccadily line Green Park 站落車

好方便, 一出tube 過馬路既green park 入口就會有地圖guide 你行


行大約十分鐘後就到呢個gate


今日唔好彩, 睇唔到士兵交更添!!

不過如果今日有我都睇唔到啦, 因為我睇到都12點幾哈哈哈





其實都無咩野做, 企晌閘前裝下入面...


可能我係自己一個, 好多人搵我幫佢地影相哈哈

企晌個gate 前時感覺有點似晌明星屋企門口追星咁囉-.-

其實洗唔洗住咁大間屋呢? 一點家庭溫暖也沒有...



住晌度既那個就係queen victoria 啦


唔知點解我搵唔到個guard museum.....

想近距離影下佢地架麻... 同埋我無乜心機搵.. 著少左衫好凍

行行下去到Royal Mews 皇家馬車房 同個gallery

咁岩有個exhibition 係展出queen victoria 同prince albert 既畫

學生套票好似係大約10pounds 到.. 普通既好似係13pounds

你個樣生得後生少少既話, 同佢講係學生佢都應該信

因為外國人唔係好識睇asian 既年齡架哈哈

(這是我經常入到usa d bars 既原因XD)

先去mews, 因為個gallery 有人流管制

uk 呢度去乜野館都有呢d 耳機俾你聽佢介紹

而且係好新淨... 好user friendly.. 仲有唔同語言的


其實都無乜野睇, 睇皇室已經用的馬車同車囉

真係行一個圈就完.... 睇到呢個無馬的馬房


仲有呢架金車.. 係用木造舖金'薄' 的

真係咁岩有聽到部機講既野咋哈哈.. 全日都心不在焉似的


終於都見到有真馬喇.. 就晌正個exit 度-.-

個人認為呢個mews 去唔去都罷, 真係okay 呃錢


之後就去個gallery, 3分鐘路程就到, 晌正隔離

佢唔俾你影相, 同埋要擺底個袋

入到去係睇queen victoria 的人像畫同佢既野

呢個會比mews 值得睇, 不過佢好似唔係永久係度架, 耐唔耐會轉

想知佢果期做咩exhibition 的話, 就留意tube station 周圍d 廣告啦哈哈

我都係晌果度知返黎既...



下一站有全個旅程影得最好既一輯相!

GO TO>>> 倫敦!LONDON! DAY5 (II)

2 comments:

  1. 十分期待妳London之旅下一站的照片呀!!
    [版主回覆04/17/2010 09:48:00]終於都見到個正常既回應, 無問題呀! 聽日執相upload ;)

    ReplyDelete
  2. 同意你講呀,間屋太大、太整齊、太靚好似酒店咁,毫無家的感覺
    [版主回覆06/21/2010 00:49:00]係呀! 除非入面真係住左好多好多人啦!

    ReplyDelete