Thursday, April 1, 2010

倫敦!LONDON! DAY5 (II)




去完buckingham palace 之後我返左屋企抖抖

抖左陣出發去下一個地點

點知一落到去開始落雨, 決定返上去!

因為下一個地方如果落雨去的話會好wasteful

我甚至決定聽日先去啦~~ 點知一個鐘頭後

當我在struggling 的時候竟然放晴!!

其實都諗住唔去啦, 一來驚再落雨, 二來唔想再出去哈哈

jona 都叫我去, 怕我錯過左......

黎左uk 咁多日, 每日我出發既頭兩三個小時會好好天

跟住多數我正式開始我既行程是就會陰天同落雨



咁我就由holborn 落出去waterloo 啦!!!

去邊???

.

.

.

London Eye 是也!


jona 果度望到半隻london eye 架, 所以我每日一都會見到

今日就正式上去睇下!!

睇下.. 先玩左五日, 黑眼圈大左-.-


雨過天晴.. D 雲未散哂, 不過好靚呀!! 好有層次感:)


D 人應該見放晴所以即刻走哂黎london eye, 打哂蛇餅呀!

見到佢有得online prepaid, 即刻打俾jona 叫佢幫我買啦..

點知佢睇到話要2個鐘前買, 咁唯有排啦

好貴呀!! 17.88pounds for 20mins ride!!


不過上到去影左咁多山靚相都值啦品品


落完雨, d 小雨點仲留晌玻璃度




westminster!


仲可以晌上面睇埋黃昏, 真係抵哂


best pic of my through the trip....maybe? hahaa


好有in the sky 既感覺








直情似幫london eye 影緊adverstisment 相


跟住就過橋去影big ben la




呢張係成個trip 我覺得最靚既一張相!


唔見左塊面... 個flash 太強喇!! 岩岩落完雨, 入夜勁凍!!


凍到自己影唔到張唔手震既相... 凍到牙都震!!!

No comments:

Post a Comment