Friday, April 2, 2010

倫敦!LONDON! DAY6




2010-04-02 (Friday)

今日係最最最最辛苦的一日.. 痛足一整天

最憎就係去緊旅行的時候痛架喇....

 好蠢既我帶左藥, 不過原來係淨返兩粒-.-

幸好jona 有必理痛救我一命咋!

食左藥搞掂哂就出去啦, 今日去左試fish and chips

其實唔應該今日去試.. 我痛到食乜都無味道

淨係覺得自己飲緊油咁.... side 哂d 野食!

食完出來落雨, 又暈陀陀... 最後返左上去訓返一個鐘先再出街



都唔敢走得遠... 其實就唔應該出街既痛到死死下

不過無理由去旅行咁side 架麻...

見到呢條街, 我細佬英文名又係叫Garrick 哈哈

媽咪晌facebk 見到我d 相話:「發達啦!細佬有成條街我唔使做…哈哈!」

哈哈佢傻左呀!


近近地又去covent garden lor. haha

實在太鐘意呢個地方*

今日開始放easter, 好多人出黎賣藝呀!!

又見到好多呢d 以前晌central park 成日見唔郁果d人


好鐘意呢張, 好似人地d travel bk 果d 相哈


仲有佢呀!!!!


見無野做企左晌度睇佢表演! 都okay la haa


小朋友睇到好開心哈哈大笑

(其實我都只係一個比較既小朋友姐....哈)


呢個小朋友勁cute 哈**


晌香港邊有機會見到d 婆婆會好主動咁參與???

呢度就有喇, 佢仲玩得好開心添呀!!


睇下佢個老伴笑得幾開心!

個婆婆出去邊耐佢就笑足咁耐!


行過第二邊, 有好好聽既表演

呢度d 人好pro, 出埋cd 賣.. 10pounds/隻


出去出面都有人玩雜技呢!!




假日的covent garden 少了一份寧靜

多了一份熱鬧, 頓時增添不少生氣*


2 comments:

  1. 我好欣賞街頭表演的藝人,因為佢地張自己喜歡或者係自己所學到的東西 以表演的方法和其他人分享,把歡樂帯俾路上的人,而在香港就比較小可以睇到這些咁有特色的表演 很喜歡其中一張相,就係相中每個人帯著燦爛的笑容看著表演,每個人的笑容都不同,每一張笑臉給人的感覺也不同,每個人都十分喜悅,有一種好和諧的感覺呢!!
    [版主回覆04/21/2010 11:11:00]香港可以話無啦, 黎黎去去都係西洋菜街果度有人擺下... 同埋果幾位賣藝既伯伯囉! 係好多小朋友果張?? YES 真係唔錯!!
    (抱歉不能accept xanga's invited, 因為xanga 只係俾close frds 睇!)

    ReplyDelete