Saturday, April 3, 2010

倫敦!LONDON! DAY7




2010-04-03 (Saturday)

尋晚唔係好夜訓, 不過jona 溫書溫到好夜

黎左咁多日都係佢醒我先醒, 係俾佢鬧鐘噪醒

最後佢差唔多成點先起身, 咁我又差唔多成點先起身囉哈哈

不過去緊旅行咁晏起身好似有少少過份



單係睇呢個路牌, 估下我今日去邊??


今日係去只係thursday-saturday 先開的borough market.

搭tube northern line 晌london bridge 站落車行五分鐘就到!

周圍都有路牌guide 你行好方便好容易!

黎之前crystal 介紹左要食burger 同oyster! 一入黎就見到burger 喇, 試下先!!


叫左個susage burger. 主要因為自己要戒牛 (though 呢幾日無戒過..)

第二個原因就係好少見到成條腸做burger!


好似係5pounds, (出blog 之前係2星期之後.. 唔係好記得d details lu)

俾完錢之後就自己落醬. 我落左mustard 同mayonnaise.


食後感: 好好味呀!!!! 條腸勁好味呀!! 熱辣辣, 連埋D 菜同醬加埋好夾. 正!!

咩黎架??? 掛咁長龍既???


就係呢個.. 佢係一碟溶左的chesse mix with potatoes 同olives

我無食呀... 因為我自己一個黎.. 試唔到咁多野

同埋我見人地拎住我覺得好漏呀!! 加上其實我要戒cheese

不過jona 話呢個係勁好味呀!!! 我睇見d 溶緊既cheese 都知會好好味


跟住就去排oysters!!


價錢算平wor, 即開即食!

不過我唔係好記得自己叫左d咩野-.-


買左三隻! 即開...


食後感: 我接受到腥野, 所以乜都無落就食

拎左舊lemon 都無用到.. 咁樣先可以原汁原味麻:)

一開始係食最後面果隻先既, 因為愈細隻係愈甜愈好食的!

好清, 唔會太咸! 不過之後食第二同三就愈食愈咸

我無野送啦, 姐係欠左一杯白酒!!! :P

同埋佢即開完無洗洗佢先架... 所以其實好多沙好殼碎的..

美中不足!!!



食完就周圍行下啦, 個market 唔算大.. 好快就行哂其實

呢度有好多cheese 賣, 仲有新鮮vegetables啦, cakes!!


買左兩舊細既mozzarella cheese!!


仲買左果d 好大既mushroom!! 今晚自己煮飯食:)

其實好想買埋呢 parma ham 架... 不過我唔識揀呀!!


呢個都好多好多人排隊!! 好似係個紅酒燴牛肉burger??


真係好多人黎.. 可能因為easter holiday.. 個個放long weekend 的關係啦!!

呢度既人係毫不介意坐晌地下度食..

仲唔會好似我地親愛的同胞咁坐得咁鬼核突.. 食完好自律咁扔垃圾的!!

真係要學下啦!!!


borough market 好近london bridge.

見到呢個牌你會個腦會諗到d 咩野?? 有無即刻哼起歌來??? hahaa


其實 london brigde 係一條好普通既bridge


相反tower bridge 就唔到喇, 不過我無去呀最後.. 我唔想再行路-.- haha

同埋呢個weekend 去tower hill 條tube line closed 左.. 令我更加唔想去


呢個係紀念多年前的倫敦大火的..


今晚jona 的朋友上黎為其中一位慶祝生日....

又認識了不少新朋友, nice to meet you all :)




No comments:

Post a Comment