Monday, April 26, 2010

First Step to Europe, London ♥

 


方便大家睇我呢九日來既行程


同埋要集中d 垃圾留言.. 個驗證碼根本就無用!!


yahoo 小編輯唔該你搞搞佢啦


 



倫敦!LONDON! DAY1


倫敦!LONDON! DAY2,3


倫敦!LONDON! DAY4


倫敦!LONDON! DAY5


倫敦!LONDON! DAY5 (II)


倫敦!LONDON! DAY6


倫敦!LONDON! DAY7


倫敦!LONDON! DAY8,9


 


尋晚岩岩睇左ivana 果集《我的故事。我的歌》


咁岩佢晌uk 取景.. 令我勁掛住london 呀!!


咁岩佢又有拍我最最最鐘意既covent garden,


仲有big ben 同london eye..


哇... 我幾時先可以再去london/europe 呀???


 


 


No comments:

Post a Comment