Monday, May 3, 2010

Le Pain Quotidien

 


好似無乜講過晌london 食過d 咩野..


我試左好少野食, 同埋90% 係asian food haa


食左好多中國餐-.- 因為朋友屋企好近china town


 


至於早餐, 除左佢無開門果兩日之外..


我每日都晌朋友屋企樓下果間cafe 食野


Le Pain Quotidien


(CLICK TO THE WEBSITE)


 


行入去既原因係佢個裝修


出面係一大塊落地玻璃, 成個空間感大左..


跟住就係我好鐘意既木枱木凳!


到後尾仲發現有free wifi 添呀! 呢個真係對我好大既幫助


黎uk 之前有諗過帶埋部腦黎既, 不過問左jona 佢話佢間房係無wifi


又偷唔到wifi, 佢話可以借佢果部俾我用用..


咁我每日就只有佢沖涼時可以用到一陣啦! 其餘時間就靠哂呢間cafe


每日一坐最少坐成個鐘先肯走架哈哈


 


第一日飲hotchocolate 食scone


以為係好似starbucks 果d 咁買完搵位既


點知買完先知有人serve 的... 所以第二日就坐低先叫喇


第二日叫左杯machaccino, 好好味


好rich 好滑... 同埋好岩我口味, 唔洗落extra sugar


仲食埋呢個waffle.. 外脆內軟.. 正!!


突然醒起在oxford st 行去primark 方向有個賣waffle 的booth


好好味架!!! 可以加醬, 加icecream or 唔加 or 兩樣都加


仍然係machacchino.. 我係一個好專一既人黎架哈哈


同埋我唔飲得regular coffee.. 我個胃好差架..


飲regular coffee 會胃痛... 何況cappacchino.... 


岩岩上面咪話有兩日無去到因為佢無開既


點解行行下covent garden 又見到wor!! 又坐低叫返杯食


果幾日每日都飲, 唔飲真係唔坐落.....


不過都係覺得holborn 果間好味好多!!


last day, last machacchino..


真係唔係幾開心, 因為知道無得再飲喇 ;(


 


返到newyork 對呢間cafe 仍然念念不忘


上網search 下佢, 見到newyork 有呀!!! 仲要唔至一間LOL


前兩個星期出soho 時緊係即刻拜訪下佢啦


都係叫左machacchino 同waffle 食


可惜杯machacchino 同uk 果碗完全係兩回事....


唔rich 好苦... 要落糖..


而waffle 呢... 會果種外脆內軟既感覺...


好失望呀!!!!


難道歐洲的coffee 真係特別好飲既??????


 


 


No comments:

Post a Comment