Wednesday, May 19, 2010

我的手寫日記

 


 



除左Y!blog, xanga 同微博之外, 我仲有手寫日記


手寫日記係寫自己從心底裡最deep 的feelings


我擁有既唔只呢三本, 仲有四本晌香港


其實小五時候就開始寫, 不過果陣就無乜恆心


寫幾個星期就唔寫.... 一係就寫寫下唔鐘意本日記唔寫哈哈


直到呢三本的出現.. 我不間斷咁寫


全部購自city super.. 佢每年都會有新款架!!


可能係因為佢裡面好靚, 字距適中唔會太窄.. 因為我寫字都okay 大隻


又或者係我長大喇, 心裡有好多唔想同人分享既心事


所以寫日記多左.....


日記裡記錄左我考會考時的辛酸


其實到依家都覺得我無資格講我果陣好大壓力好辛苦


因為我無出盡全全全力去考.. 由f4 下學期就決定要去外國讀書!


哈哈.. 呢d 貼晌answer book 既label 好似係唔可以拎走架


不過我每次都拎一張, 跟住就返黎貼晌日記度留念哈



連oral 都有架..


記得英文oral 自己覺得考得唔係咁好.. 因為心早已飛左去三日後的布吉之旅


好彩出黎既成績都無失望!!


我係事無大小都無細落去本日記度


所以其實寫埋寫埋都有好多好無聊既野哈哈


我係心裡果刻諗到d 咩就寫d 咩


以下呢個係極無聊既例子哈哈


呢個係我既怪癖, 鐘意記錄邊個同過我講生日哈哈哈


前兩年仲會好care 邊個係頭十位, 睇下有無tip 中XD


有dd 似買馬/tip 試題架真係!!


呢張係上年既, 有facebk 既出現之後多左好多人講囉


除左以上既無聊野之外, 我仲會貼下d decorate 左既即影即有


話時話好耐無拎過部機出黎影... 睇下星期四帶唔帶埋出去先:)



無聊/訓唔著既時候我係好鐘意睇返以前既日記


會發覺自己既思想長大了, 諗野既方向唔同左成熟左好多


其實我仲會睇返我d 網上日記


不過好多都係描述生活上的鎖碎時.. 好少講心事


最多都係講下自己唔妥邊個呀, 今日做過d 咩令到自己好開心etc...


只有手寫日記先可以搵返以前既自己:)


同埋手寫日記一本本實在d, 成日都驚一日d blogs 死哂果陣點算!!!



希望我呢個好習慣可以好好咁keep 到自己仲寫得到字既一日


留返俾我d 子孫睇? 唔會啦.. 我要佢地陪葬架哈哈


 


btw, 呢排又多返好多好多既垃圾留言


我都唔係上人氣blog 架啦.. 一日廿幾個都可以發生既!!!


 


No comments:

Post a Comment