Sunday, May 30, 2010

Kah Yim & Jackson's Wedding pt2




行完禮就到晚間的party!



呢個婚宴對我黎講無咩野特別的感覺



對我黎講有少少似著靚去呃餐飯食咁-__-


二十圍枱裡面, 認識既人手指腳指加埋都數得哂



baby K


全日我最喜歡的合照!!




看見一對新人咁開心


自己就諗下年尾堂哥wedding 時我地會有幾瘋狂!

美式wedding, 一定會有新人dancing 呢一part


呢對新人另類d.. 跳跳下waltz 俾左跳hiphop


最後當時唔少得錫錫的場面啦


大家食完野就出dance floor 狂歡.. 我都係第一次哈哈


然後又參加了接花球的環節

當然係我呢埋一面避花球果個啦哈哈

留返十二月先搶啦 :D



新娘換了旗抱出場


我成日都覺得旗抱好蝦人的.. 一個唔小心娘左少少就變左似支客

又或者係似酒樓裡面帶位果d 阿姐....

不過kah yim carry 得唔錯呀!!


呢個蛋糕十分之好味!! 其實係chocolate moose cake 黎架:)




祝你地白頭到老, 永結好心:)



1 comment:

  1. 你好靚女
    [版主回覆06/21/2010 00:54:00]哈哈多謝:) 不過係靚的話都只係個好肥既靚女!

    ReplyDelete