Saturday, May 29, 2010

Kah Yim & Jackson's Wedding



2010-05-29 (Saturday)

好耐無去過飲.. 今次去左一對我唔認識既新人既婚宴

諗著咩野衫都煩左幾日.. 因為我唔想著裙

我雙腿太大笨象喇! 著裙唔會好睇

最後選擇左咁樣著


出席之前一日, 問過好多人意見我咁著得唔得呀

佢地都話'okay la..' 話我似出去shopping 多d

乜你去行街會著對5吋platforms 出街架咩?

如果係既話我真係甘拜下風....



今日都叫做悉心打扮啦, 夾左把頭髮

我真係好想電髮架.. 但成日驚出黎效果唔好

所以遲遲未決定... 好怕電完顯得塊面更大更肥呀!


姨媽姨丈今日都著到好formal


呢度叫Crest Hollow Country Club.. 晌long island 入面的

見到呢個泳池我好想跳落去游水呀!!!


去到如我所料, 全場得我一個著褲囉哈哈


要對自己有信心!




新郎係我姨媽的契仔的表哥

簡單d 黎講我係婦科醫生的細佬


左邊的花仔叫kayden, 係我婦科醫生的細仔..

超級可愛!!




呢個就係新郎喇.. 佢行出黎時超級生硬, 好好笑


the Bride!! 佢應該好緊張, 因為佢手都震埋


唔知將來我結婚, 我係翹住邊個行出黎呢??




the vow


放白鴿, 我好驚白鴿的haha


awwww


禮成!! 個個吹bubbles..


黃昏嚕, 入返室內喇!







1 comment:

  1. hello, ur hair is nice!!
    點解結婚要放白鴿既? 有咩特別意思?
    我想訂mmj既野, 你幾時ok?
    [版主回覆06/07/2010 04:47:00]thankyou:):):) 呢個我都唔清楚, 我都係第一次見 同埋果陣無乜點留心牧師講咩野哈哈哈 MJ 野我幾時都okay 呀, 6月16日截數! 睇下有咩岩就email 俾我啦 danycshop@yahoo.com.hk

    ReplyDelete