Sunday, April 4, 2010

倫敦!LONDON! DAY8,9



終於寫到最後既兩日

yahoo 又搞乜鬼呀, d 相既qualities 咁差既???

想睇真d 去我facebk 睇.. 不過set 左privacy

睇下你地好唔好彩囉哈哈

2010-04-04 (Sunday)

今日係easter sunday

上年的呢個時間我正身處seattle, 諗住去睇最出名既fish market

睇d 人晌度掟魚! 誰知無開門, 緣慳一面

今日我都估到會有好多鋪頭唔開

但點都估唔到連百年老店Harrods 都唔開門先得架!

摸門釘



好彩starbucks 有開, 飲杯coffee 先啦! (因為今日實在太眼訓喇)

跟住就返去covent garden.

又有好多人扮野喇!!

點都唔夠呢隻狗得意哈哈, 佢真係人黎架!!


仲有呢個wizard, 究竟佢點溝呢隻色既油出黎呢??


行到倦倦地, 又坐低飲下coffee, 天氣好好

坐晌室外好舒服!!



又見到佢地囉!! 你地今日好似開心左wor.. haha

企左晌呢度好耐, 因為偷到wifi 上網! 真係中哂毒

去旅行都要無時無刻掛住上網-.-


行完就幫朋友買fred perry, 又唔可以話好平

都只係平少少... 一件polo tee 要成50pounds 的話真係覺得好唔抵

皆因我返黎outlet 買burberry 先USD40 :D

其實有時晌美國都幾好架...

行過一間boutique 見到一條裙好靚, 好岩年尾去飲時著

試左上身都okay, 不過都擺低

諗多日先買!! 同埋佢個manager 唔晌度做唔到tax refund 俾我

2010-04-05 (Monday)

今日先去食個早餐, 然後又行covent garden

真係好鐘意呢度既氣氛!!!

連日來都見到的藝術工作者


搭tube 落harrods!!


今日終於有開喇, 不過我只係夠時間行佢最多人行既精品部

無時間行下佢個carteen, 搭下佢架lift 呀... wt a waste....


行完返去買埋條裙 (hehehee, 仲買多左件褸.. 半價呀!!!!)

個manager 今日晌度喇, 做埋個tax refund 俾我, 慳左百幾數港紙呀!!

所以你地去英國都要記得俾錢時問下佢有無tax refund

不過通常係買滿50pounds 先得, 上次去st paul's 時係30pounds

跟住去機場退稅就okay 架喇!!!



買完返上去執埋d 野, jona 就送我去tube station

我就去機場搭飛機返nyc 喇!!!

謝謝您呢九日來share 間房俾我! 無限感激呀

媽咪一定係最感激你果個哈哈哈







2 comments:

  1. london真係一生人一定要去一次................(自己一個去都一樣咁正!)
    [版主回覆04/30/2010 09:45:00]無錯! 想即刻去第二次添呀!!! 今次就係自己一個去, 真係好正:)

    ReplyDelete
  2. wow..你去左咁多日london, 同我朋友既日子一樣呀,好正呀!但去咁多日有野睇ma? 我之前去左果度, stay 左3日左右jar..其實我都想try 下summer 去uk, 可能唔cold, 會開心的啦..hahah 
    [版主回覆05/02/2010 00:41:00]本來有打算同朋友去下附近d town 仔, 不過一來佢要溫書, 二來黎左咁多天氣都好差所以先無去... 3日又好似少左dd, 會好rush! 去啦去啦, 再去埋paris 啦~~ 我下次會咁樣plan :)

    ReplyDelete