Monday, February 15, 2010

年初二。一切從大細開始



2010-02-15 (Monday)

年初二, 好凍呀!!!!!!!!!!

一早返麻麻度開年

是日又從gambling 開始.. 哈哈

睇下兩隻爛賭鬼!


姑丈又做莊


結果又開圍三, 姑姐又買中! 一賠百五 XD

之後就用姑姐做莊啦!


睇下幾多注晌度就知我地係幾咁爛賭啦


佢係大埔賭后, 亦姐係我媽咪


呢位係粉嶺賭俠! 我地呢個時間已經轉戰三公同廿一點喇


呢個新年影得好少相


kenny 哥哥都返左黎過年呢!! 今年好熱鬧呀




我返黎成個星期唯一一張全家福-.-






開年飯食盆菜



食完佢地打牌, 我同姑姐就去左上水行街

買左兩件衫嘻嘻, 多謝姑姐 :D

呢兩日加埋輸左三百蚊.....



No comments:

Post a Comment