Tuesday, February 16, 2010

年初三。飯後嚐酒會




食完飯我地成班又走返上去姑姐屋企繼續玩!

一直都好慶幸同爸B 呢邊既cousins 玩得好埋

連溫哥華的兩位哥哥同妹妹都一樣, 見親都唔洗warm-up!

有朋友同我講過我係佢朋友中同屋企人最close 的,

說真的依家好少年青人會好care 自己屋企..

屋企人先係永遠企晌你身邊的一位呀!! 我好明白呢句說話:)

相信將來我地全部結哂婚的時候都會自己約出黎狂歡!


行緊返去都要玩哈哈


如果我對腳好似張相入面咁幼就好啦....




返到上姑姐屋企, 褸都未除就發癲啦

都唔知點解近呢幾次見面都要玩層層疊-.-

我晌bottom 啦, 見唔見到有兩對腳係打直架? 我係上面果對呀哈

我地close 到連d 長輩都癲埋一份架!!! 你睇下姑丈


最後咪全部跌哂落地下囉


再黎!


點知balance 唔到


再再再黎!!


唔好漏左最爛玩既姑丈呀!!!!


哇..... 差少少窒息呀我! 我晌bottom #3 ._____."


最後緊係全部跌哂啦.. 睇下姑丈仲可以手指指唔知講咩野.. 真係勁爛玩!


似唔似法證晌案法現場影死者d 死狀呀XD (touch wood-ed)


呢枝酒好好飲! 姑丈話呢D 叫液體黃金呀


兩位專業的ice-cream men.. 真係pro架, 佢地做過but 雪糕pt 架


好味呀好味呀哈哈


呢個係唔專業的ice-cream lady 但係專業的為食lady


姑丈又拎哂d 酒出黎教我地飲酒

不過我就無飲啦.. 以前都ok, 依家頂唔順烈酒


表妹今日飲左勁多! 唔講都唔知佢咁飲得既


走喇, 差唔多成點.. call 的士返新界北!

走都要玩hehe




真係好鐘意同我d 屋企人一齊!



No comments:

Post a Comment