Thursday, September 16, 2010

極之忙碌的大學生活

 


8月20日的早上就要離開了


成晚無訓過既我破左大會紀錄, 晌機上訓左好耐啦!


竟然無完整睇過一套機上的戲


可能係無乜興趣所致再加上自己實在太眼訓既關係


全部都係睇睇下訓著左, 就連睇電腦入面既都係


唯一機上做最成功既一樣野係我執哂summer d 相


反而呢兩母子就睇左好多, 勁呀!


返黎之後果日即刻出去買日用品


因為我要離開我姨媽度去住hall 了!! (終於都有自由喇.....)

原來係有咁多野買! 同埋d 野真係唔平.....


仲要自己煮食啦... 以下既就係住左3星期以黎最好味的食物喇!!


去supermarket 要格價, 最平既都未及香港的平


雪糕呢d 都係同隔離房的share.. usd7 for 2


呢位ben and jerry 足足食左2星期.. 真誇張


學校晌city 入面, 所以多左時間行街.......


去邊都好方便! (除左返姨媽度) 所以成日拎住個單反周圍去影相!


又去八下我的白色iphone 4幾時出啦


相信出既時候佢會叫iphone5 instead of 4了


快d 出啦!! 我個3G 成日hang 機喇!!!


大學生活... 一個字---忙!!


每科都有好多野做.. 好多readings... 每一晚都要睇野


有時太深唔明佢講咩.. 花左好多時間晌查字典度


自己最感興趣的就係psychology


記得上完第一堂之後我facebk status 打: psychology is fun!!!


不過相信好快我就會收返呢句說話


因為好多野要讀... 同埋下星期五就係我第一個final 喇......


其實既科都係好悶.. 始終呢個sem 的schedule 係學生編的


下個sem, 二月, 我就可以讀自己有興趣既科架喇!!!


俾心機讀好呢個sem, 拿拿聲呢個3.2 返黎先啦!!


 


今晚忙裡偷閒, 決定乜都唔做乜都唔溫


(我聽日就知我有幾大穫架喇..)


好眼訓.. 要去訓覺!!


 


下篇blog 預告:


 


No comments:

Post a Comment