Saturday, September 25, 2010

開開心 盡在Mitsuwa!





2010-09-25 (Saturday)



yahoo blog 真係好奇妙

竟然俾我識到一位晌nyc 同我同一間大學既blog 友

佢仲拉左我入CCF (=Chinese Christian Fellowship)

令我識到一大班香港人新朋友!!



尋晚呢位phibbie 問我聽日有咩做

剛剛博殺完psycho mid term 既我其實諗住聽日大覺訓

點知佢同我講佢同另外2個朋友去mitsuwa

Mitsuwa 係晌new jersey 既日本supermarket

崇日多過崇美既我緊係唔say no la

第一次同佢地出街就過省, 真係巴閉haha



nyc 既subway 係好黑人憎

成日都失驚無神同佢講weekend 有條line 要維修

咁岩就整到我搭開果條

搞到我行左好耐去第二個地方搭車回合佢地!


thanks phibble 叫我黎啦~~

晌facebk post 左今日d 相之後

我表哥既女朋友竟然同我講yeeki 係佢之前pre-asso 同學

你話how small this world is!!! 非常巧合呀!!


呢度好日本... 全部人都講日文

完全可以令你覺得你正置身於日本



海鮮呀!!!!!


咁岩呢個星期有hokkaido food fair




我的至愛呀!!!!!!!!!

又令我諗起以前仲有八佰伴既沙田新城市廣場

每次去都要買返個紅豆燒餅返屋企先安樂!!!

我仲記得以前果檔係大約晌依家cova 果個位置haha


今日影左好多好多靚相呀!


thanks cyrus la~~

平日唔自拍/唔要求我要入鏡的話, 我通常都只係做渣機果個架咋!!


今日食左好多好多炸野

簡直係我成個月既quota... (我d 痱滋仲未消=.=)


同cyrus share 吉列豬扒飯

一分錢一分貨, 雖然價錢同井吉唔係差好多

但塊排真係井吉好味好多好多倍!!


yeeki 同phibble 就叫左ramen


食完飽到飛起既我地去行下supermarket 先

不過我地係齋睇, 唔買............住 :P



本來想買cc lemon 飲既

點知望完個price.. USD2.69

嚇窒左, 影張相即刻放低

差唔多貴HK 1個double-,-




yeeki 你做咩搶我鏡呀?? hahaa

2 comments:

  1. hahaha ~ finally started this blog! yeah ~ I can always feel how small the world is!! nice to meet u here and hope to get to know you more^^
    [版主回覆10/02/2010 22:51:00]yes, but after next entry then i got nth to write about lu! nice to meet you too, call me if you guys go out next time la!!!

    ReplyDelete
  2. 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室

    ReplyDelete