Saturday, September 11, 2010

911



2010-09-11 (Saturday)

連放五日假

本來諗住星期四/五出去影下相的

點知天陰陰.. 再唔係就係自己懶haha

呆左晌屋企2日, 今日咁好天一定要出黎啦!!


呢度係我返學每日必經的地方

係度係credit suisse


呢個我到依家都唔知係咩名haha

晌madison square park 對面






行到去34th st 就諗緊好無過黎呢度

最後都係黎左



因乜解究今日d police 咁勤力全部走哂出黎>>


仲騎馬wor

我都係第一次見咋haha


咪就係因為佢囉


9年前晌呢度發生過既事, 唔會有人忘記

特別係美國人! 呢一日把所有人嚇呆了


幾千人於一小時內喪生

早上出門上班, 卻永遠回不了家


上一次黎我可以搭lift 上WTC 的頂樓睇風景




今日就只可以晌鐵絲網外望下個site


踏足呢個地方, 心情突然好低落


為何生命會如此脆弱既呢??

呢一秒你仲活生生, 下一秒可能永遠都再不能呼吸

特別係阿婆最近離去,

親眼睇住一個我細個星期一至五都會見到,

一個我成日頂狀佢既親人離去


諗起911死難者親人一日之間無左親人

心情何期難受

希望未能recover 可以繼續好好生活! 

never forget 9年前我晌電視上見到的情景


傷感完去左搵呢隻唔知係sheep 定係狗的chappy

佢d 毛成吋厚.. 真係熱死佢喇


佢真係好好好好得意架!!!


我1d 都唔鐘意小動物的

不過chappy 真係可以令到你好鐘意佢架:):)





1 comment:

  1. 哈哈哈 ~ 果個係 Flat Iron Building 呀 ~ 你終於都 update 喇wor!~~~
    [版主回覆09/28/2010 12:25:00]因為我update 完呢個之後仲有相update 所以先開始打呢篇blog 囉haha

    ReplyDelete